Dobro došli u odjeljak EVAN Cosmetics FAQ! Ovdje ćete pronaći odgovore na uobičajena pitanja o plaćanju, isporuci, povratu i našem programu Preporuči prijatelju. Ako trebate dodatnu pomoć, slobodno se obratite našem timu za korisničku podršku.
PLAĆANJE
P: Koje načine plaćanja prihvaćate?
O: Prihvaćamo različite načine plaćanja radi vaše udobnosti, uključujući glavne kreditne i debitne kartice (Visa, MasterCard), PayPal kao i plaćanje pouzećem (samo za Hrvatsku).
P: Jesu li moji podaci o plaćanju sigurni?
O: Da, vaša sigurnost plaćanja naš je prioritet. Koristimo naprednu tehnologiju šifriranja kako bismo zaštitili vaše osobne i financijske podatke tijekom transakcija.
P: Mogu li koristiti više načina plaćanja za jednu kupnju?
O: U ovom trenutku prihvaćamo samo jedan način plaćanja po narudžbi. Prilikom naplate možete odabrati metodu koja najbolje odgovara vašim potrebama.
DOSTAVA
P: Koliko dugo traje dostava u Hrvatskoj?
O: Unutar Hrvatske paketi obično stižu na odredište unutar 24-48 sata od slanja.
P: Nudite li međunarodnu dostavu?
O: Trenutačno nudimo samo dostavu unutar Hrvatske. Radimo na proširenju naših mogućnosti isporuke, stoga nas pratite za novosti.
P: Kako mogu pratiti svoju narudžbu?
O: Kada vaša narudžba bude poslana, primit ćete potvrdnu e-poruku s brojem za praćenje. Možete koristiti taj broj za praćenje napredovanja vaše narudžbe online.
P: Što trebam učiniti ako moj paket kasni ili se izgubi?
O: Ako vaš paket ne stiže nakon predviđenog vremena isporuke ili se čini da je izgubljen, odmah kontaktirajte naš tim za korisničku podršku. Istražit ćemo problem i pružiti rješenje što je prije moguće. Imajte na umu da nismo odgovorni za ukradene ili izgubljene pakete.
POVRAT I ZAMJENA
P: Kakva je vaša politika povrata?
O: Želimo da budete potpuno zadovoljni svojom kupnjom. Ako iz bilo kojeg razloga ipak niste, možete vratiti proizvod u roku od 30 dana od kupnje za puni povrat novca ili zamjenu, pod uvjetom da je artikl nekorišten i u izvornom pakiranju.
P: Kako mogu pokrenuti povrat?
O: Kako biste započeli povrat, obratite se našem timu korisničke službe s brojem svoje narudžbe i razlogom povrata. Mi ćemo vam dati upute kako vratiti proizvod.
P: Koliko dugo traje obrada povrata?
O: Nakon što primimo vraćeni artikl, obradit ćemo povrat novca ili zamjenu u roku od 7 do 10 radnih dana. Primit ćete potvrdnu e-poruku nakon obrade povrata.
P: Pokrivate li troškove povratne dostave?
O: Troškovi povratne dostave odgovornost su kupca, osim u slučajevima kada je proizvod neispravan ili je poslan pogrešan artikl.
REFER A FRIEND
P: Što je program EVAN Cosmetics Refer a Friend?
O: Naš program Preporuči prijatelju nagrađuje vas za dijeljenje EVAN kozmetike sa svojim prijateljima i obitelji. Zarađujete bodove za razne aktivnosti, koje možete iskoristiti za popuste, ekskluzivne ponude i posebne darove.
P: Kako se mogu pridružiti programu Preporuči prijatelju?
O: Jednostavno kreirajte račun na našoj web-stranici i automatski ćete biti upisani u naš program Preporuči prijatelju. Nije potrebna dodatna prijava!
P: Koji su načini zarađivanja bodova?
O: Možete zaraditi bodove sljedećim aktivnostima:
- Kreirajte račun na našoj web-stranici – 15 bodova.
- Zaradit ćete 15 bodova za pridruživanje EVAN communityju!
- Podijelite na društvenim mrežama – po 5 bodova. Podijelite naše proizvode na Instagramu, TikToku ili Facebooku. Zaradite 5 bodova za svaku platformu na kojoj dijelite.
- Pratite nas na društvenim mrežama – svaki po 10 bodova. Ostanite povezani i u tijeku s našim najnovijim proizvodima i promocijama. Pratite nas na Instagramu, TikToku i Facebooku da zaradite 10 bodova po platformi.
- Napišite recenziju na našoj web-stranici – 15 bodova. Vaše povratne informacije su važne! Napišite recenziju za bilo koji proizvod koji ste kupili i zaradite 15 bodova.
- Videorecenzija s našim proizvodom – 30 bodova. Podijelite videorecenziju koja prikazuje vaše iskustvo s našim proizvodima, a mi ćemo vas nagraditi s 30 bodova.
- Recenzija fotografije s našim proizvodom – 20 bodova.
- Prenesite recenziju fotografije s našim proizvodima i zaradite 20 bodova.
- Proslavite svoj rođendan – 50 bodova. Ovo je vaš poseban dan i želimo ga proslaviti s vama! Primite 50 bodova na svoj rođendan od nas na dar.
Iskoristite svoje bodove za nagrade 100 bodova = 10 € popusta.
Nakon što skupite 100 bodova, možete ih iskoristiti za 10 € popusta pri sljedećoj kupnji. Iskoristite uštede na omiljenim proizvodima EVAN Cosmetics!
P: Kako mogu pronaći svoju jedinstvenu vezu preporuke?
O: Vaša referentna veza dostupna je na nadzornoj ploči vašeg računa EVAN Cosmetics. Možete kopirati i podijeliti ovu vezu sa svojim prijateljima i obitelji.
P: Kako mogu iskoristiti svoje bodove?
O: Kada budete spremni iskoristiti svoje bodove, jednostavno idite na nadzornu ploču svog računa i slijedite upute da svoje bodove primijenite na popust ili odaberete nagrade.
P: Što trebam učiniti ako imam poteškoća sa svojim bodovima?
O: Ako naiđete na bilo kakve poteškoće sa stanjem bodova ili njihovim iskorištavanjem, obratite se našem timu za korisničku podršku. Rado ćemo vam pomoći riješiti sve probleme i osigurati da izvučete maksimum iz programa Preporuči prijatelju.
P: Mogu li prenijeti svoje bodove na nekoga drugoga?
O: Bodovi nisu prenosivi i može ih koristiti samo vlasnik računa koji ih je zaradio.
P: Koliko se često bodovi ažuriraju?
O: Bodovi se obično ažuriraju unutar 24 sata nakon dovršetka aktivnosti (kao što je kupnja ili recenzija). Ako primijetite bilo kakva odstupanja, obratite se korisničkoj podršci.
P: Mogu li sudjelovati u drugim promocijama dok skupljam bodove?
O: Da, možete sudjelovati u drugim promocijama i rasprodajama dok zarađujete bodove. Vaši bodovi i promotivni popusti mogu se koristiti zajedno kako bi se maksimizirale vaše uštede.
P: Postoji li ograničenje broja bodova koje mogu zaraditi?
O: Ne postoji ograničenje broja bodova koje možete zaraditi. Što više surađujete s EVAN Cosmetics, skupljate više bodova, što dovodi do većih nagrada.
P:Postoji li vremensko ograničenje za korištenje bodova?
O: Da bodove možete iskoristiti u roku od 90 dana.
TREBATE DODATNU POMOĆ?
Ako imate još pitanja ili trebate dodatnu pomoć, slobodno nas kontaktirajte. Ovdje smo da vam pomognemo i osiguramo najbolje iskustvo s EVAN Cosmetics!